Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

zaterdag 22 juni 2013

KERAMIEK KERSEN.

Een tijdje geleden had ik deze kersen gemaakt van fijne chamotteklei.
Toen had ik er nog geen steeltjes voor, want kersen waren er in die tijd niet te koop.
Nu wel weer en gelukkig hou ik van kersen. En heb ik ook eindelijk steeltjes om ze aan deze keramiekkersen te maken. Zijn ze niet onweerstaanbaar?
Maar keihard natuurlijk en alleen leuk voor de show.

3 opmerkingen:

  1. tjonge, hier zou je toch bijna je tanden inzetten en meteen naar de tandarts moeten rennen? ;) Práchtig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk Marleen ze zien er ECHT verrukkelijk uit
    Ook het schaaltje is prachtig
    Liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen